O nas

Cześć! Jesteśmy zespołem, który stoi za narzędziem elementOFF. Tworzymy Produkty Premium (ubrania, wydruki, gadżety reklamowe) dla Twórców oraz dostarczamy sklep on-line i system obsługujący cały proces sprzedażowy z tym związany.

Na co dzień łączymy w sobie pasję do nowych technologii, kultury i sztuki drukarskiej. Idea jaka nam towarzyszy przy pracy nad elementOFF, to chęć zbudowania narzędzia, które służyć będzie wszystkim Twórcom. Tym, którzy tworzą, publikują i udostępniają swoje dzieła, a jednocześnie chcą zyskać dodatkowe i powtarzalne źródła dochodu. Nasze narzędzie jest na tyle automatyczne, by nie angażować Twórcy w żaden z procesów produkcyjnych i logistycznych. 

To my odpowiadamy za kompleksową obsługę w imieniu Twórcy. Narzędzie pomaga tworzyć i zarządzać produktami Twórcy. Zajmujemy się również produkcją, magazynowaniem półproduktów, obsługą płatności, wysyłką, zarządzaniem ewentualnymi zwrotami i reklamacjami. elementOFF to zatem system do zarządzania marką i narzędzie, które umożliwia Twórcy zmonetyzowanie własnej popularności w sposób powtarzalny i jak najmniej angażujący w proces sprzedażowy i kreacyjny.


Twój Fan wybiera Twoje produkty 

Dostępne są badania potwierdzające, że wśród obserwujących (fanów), niezależnie od kraju, kupowanie szeroko pojętych “gadżetów” to jeden z najlepszych sposobów wspierania ulubionych Twórców — więcej niż dawanie napiwków na różnych platformach lub kupowanie sponsorowanych przez nich produktów. Badania mówią, że sprzedaż sygnowanych towarów generuje 7-10 % przychodów Twórców. To z jednej strony zbyt mały udział, by w pełni się na nim skupić, z drugiej zaś - zbyt duży, by z niego zrezygnować. Tu potrzeba pełnej automatyzacji, którą chcemy zapewnić.  

Jak działa elementOFF?

Dostarczamy rozwiązanie produktowe w zakresie: 

Twórca po uruchomieniu narzędzia pobiera na swój dedykowany system “czyste” produkty. 

Wybiera tylko te, które chce sprzedawać. Niezależnie od tego jaki produkt wybierze, za żaden z nich nie musi wcześniej dokonywać opłat. W kolejnym kroku personalizuje go i udostępnia do sprzedaży dla swoich Fanów. Każdy produkt od elementOFF można pobrać od 1 sztuki. Bezpośrednio po uruchomieniu narzędzia, bez magazynowania i z pełnym procesem logistycznym. W momencie gdy dochodzi do faktycznej sprzedaży, elementOFF wszczyna pełny proces produkcyjny.  

Tworzymy produkty i dostarczamy produkt do rąk Twojego fana 

Jako produkt traktujemy również jego dostarczenie i odpowiednie opakowanie. Oczywiście w Twoim imieniu. Cały proces rozpakowania zakupu ma być ceremoniałem, który ma zaskoczyć odbiorcę swym rozmachem i pomysłowością. Odczucia jakie powinno towarzyszyć Fanowi już na etapie trzymania w ręku opakowania to poczucie, że trzyma w rękach zakup dedykowany bezpośrednio dla niego. 

Tworzymy produkty EXCLUSIVE PREMIUM

Nie idziemy na kompromisy, jeśli chodzi o jakość. Kluczowe dla nas jest dostarczanie Twoich produktów w najwyższych standardach. Stawiamy na tworzenie wyrobów, z których sami chcielibyśmy korzystać. Mają zachowywać swoją doskonałość nie tylko przy zakupie, ale także przez długi czas po. Wszystkie produkty dostarczane przez elementOFF są personalizowane, gatunkowe, ekologiczne lub powstały z poszanowaniem ekologii. 

Materiały ekologiczne lub z poszanowaniem ekologi. Druki tylko najwyższych lotów 

Do tworzonych ubrań wybieramy w pierwszej kolejności organiczną bawełnę. Wybór takiego materiału to krok w kierunku bardziej zrównoważonej i ekologicznej produkcji. Jeśli w ofercie występują czapeczki z domieszką poliestru, możesz mieć pewność, że materiał pochodzi z recyklingu i przetworzonych butelek.  

Obrazy (dwustronne, personalizowane) i inne produkty z gałęzi Print-on-demand, wykonane są z papierów ze skrobi ziemniaczanej i drukowane na różnych podłożach. Na kartonach, metalach, płytach dibond czy drzewie. Oferta produktów elementOFF z każdym miesiącem będą poszerzane. Choć już teraz na start jest ich 15. 

Model biznesowy. Marża procentowa: elementOFF | Twórcy | Drukarnie

elementOFF udostępniany jest Twórcom bezpłatnie oraz działa na przejrzystych i czytelnych zasadach. Twórca zna ceny półproduktów, znakowania, produkcji i logistyki. Zarówno Twórca jak i elementOFF zarabiają dopiero wtedy, gdy dokonuje się faktyczna sprzedaż. Jednocześnie Twórca nie ponosi żadnych kosztów startowych. To elementOFF zapewnia wszystkie niezbędne półprodukty potrzebne do rozpoczęcia produkcji w personalizowanych barwach Twórcy. 

Twórca - do każdego produktu, po obliczeniu wszystkich kosztów produkcyjnych (produkcja, druk), doliczana jest automatycznie 50 % marża. Twórca ma dodatkowo możliwość zwiększenia lub zmniejszenia jej wg. swoich preferencji.

elementOFF - do każdego produktu, po obliczeniu wszystkich kosztów produkcyjnych (produkcja, druk), doliczana jest 50 % marża.

elementOFF - dla kogo dedykowany 

 

Problem jaki rozwiązuje elementOFF 

Kluczowe założenia elementOFF

Jeśli zainteresował Cię nasz pomysł, skorzystaj z formularza 'early access' na naszej stronie internetowej: www.elementoff.com 

« cofnij

Regulamin i Polityka Prywatności

Spis Treści

  1. Definicje
  2. Techniczne warunki korzystania z Platformy
  3. Zasady korzystania z Platformy
  4. Rejestracja na Platformie
  5. Newsletter
  6. Zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedającym
  7. Podatki, ceny
  8. Opłaty
  9. Proces realizacji zamówienia
  10. Rękojmia dla przedsiębiorców
  11. Prywatność 
  12. Poufność
  13. Obowiązki sprzedającego
  14. Opis Produktów
  15. Strona Profilu Sprzedającego
  16. Produkty zakazane
  17. Odpowiedzialność Operatora Platformy
  18. Prawa własności intelektualnej Operatora Platformy
  19. Zawieszenie konta oraz usunięcie użytkownika
  20. Zmiany regulaminu
  21. Rozwiązanie umowy
  22. Kontakt i postępowanie reklamacyjne
  23. Ważność i spry
  24. Załączniki:
    1. Polityka ochrony prywatności.
    2. Zwroty i reklamacje produktów
    3. Formularz odstąpienia od umowy Platformy
    4. Opinie Kupujących

Regulamin Platformy “ElementOFF”

Wstęp

Niniejszy regulamin określa warunki funkcjonowania i korzystania z Platformy, prawa i obowiązki oraz zakres odpowiedzialności Operatora Platformy oraz Użytkowników. Każdy Użytkownik może podejmować dalsze czynności po uprzednim wyrażeniu zgody i akceptacji wszystkich postanowień regulaminu.

  1. Definicje

Dzień roboczy - dzień roboczy liczony jest jako każdy dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 

Konto - prowadzone dla Użytkownika przez Portalu pod unikalną nazwą (adres e-mail) konto będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Użytkownika oraz informacje o jego działaniach w ramach Portalu..

Kupujący - Użytkownik dokonujący zakupu Produktu za pośrednictwem Platformy.

Operator Platformy - spółka prawa handlowego Elementoff Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, adres: ul. Grabiszyńska 309/41, 53-601 Wrocław, dla której Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS prowadzi akta rejestrowe pod numerem KRS: 0001068627, NIP: 8943223344, REGON: 526918564 lub jej następca prawny. Ilekroć mowa o nazwie "Elementoff” odnosi się to do Elementoff Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Operator Platformy świadczy usługę udostępnienia zasobów Platformy na rzecz Użytkowników.

Osoba - osoba fizyczna lub prawna, a także jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną.

Platforma - portal internetowy zajmujący się sprzedażą oraz pośrednictwem w sprzedaży Produktów funkcjonujący pod adresami na domenach “elementoff” (np. elementoff.com, elementoff.pl) oraz pod adresem email: elementoff@elementoff.com, prowadzony przez Operatora Platformy.

Produkt - przedmiot artystyczny, który może być przedmiotem sprzedaży na Platformie. Przedmiotem sprzedaży na Platformie są przedmioty artystyczne wykonane przez Sprzedającego, Twórcę lub przedmioty do których prawo wytwarzania przysługuje Sprzedającemu lub Twórcy, spełniające pewne subiektywne wymagania ustalone przez Operatora Platformy. 

Profil Twórcy - strona Twórcy zawierająca dobrowolnie udostępnione przez niego dane, w tym ofertę wprowadzoną przez Twórcę do Portalu, z którymi mogą zapoznać się inni Użytkownicy oraz osoby przeglądające Platformę.

Sprzedający - Operator Platformy oferujący do sprzedaży Produkty Twórcy za pośrednictwem Platformy.

Sprzedaż - procedura prowadząca do zawarcia umowy sprzedaży. Wynikiem sprzedaży jest uzyskanie przez nabywcę prawa własności nabywanego Produktu pod warunkiem zapłaty całej ceny sprzedaży. Sprzedaż odbywa się poprzez sieć internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie - zwanym Kupującym, a Sprzedającym.

Twórca - zaakceptowany przez Operatora Użytkownik który uzyskał od Operatora Platformy możliwość dodawania do Platformy Produkty oraz zamieszczania opisów, zdjęć, tytułów, cen i innych danych składających się na wygląd oferty Produktu oferowanego przez Operatora Platformy do Sprzedaży.

Użytkownik - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, jak również osoba małoletnia i/lub nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem uzyskania zgody przedstawiciela ustawowego, która po przejściu procedury rejestracyjnej posiada dostęp do usług oferowanych przez Platformę, w szczególności może korzystać z Platformy zarówno jako Kupujący.

Zamówienie - złożone przez Kupującego oświadczenie woli zawarcia Sprzedaży.

  1. Techniczne warunki korzystania z Platformy
  1. Platforma wykorzystuje pliki typu cookies (tzw. "ciasteczka") stanowiące dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Platformy. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer do zapamiętania informacji o Użytkownikach.

Pliki cookies używane są w celu:

  1. Użytkownik korzystający z Platformy wyraża zgodę na umieszczenie plików cookies na jego urządzeniu końcowym.
  1. Usunięcie plików cookies przez Użytkownika może powodować prezentowanie odmiennej treści Portalu Użytkownikowi, jak również doprowadzić do utraty możliwości korzystania z niektórych funkcji Portalu.
  1. Operator Platformy dokłada należytych starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie Platformy. Z uwagi na złożoność oraz stopień skomplikowania Platformy, a także z uwagi na czynniki zewnętrzne pozostające poza kontrolą Operatora Platformy (np. ataki DDOS – distributed denial of service) możliwe jest jednak wystąpienie błędów oraz awarii technicznych uniemożliwiających lub ograniczających w jakikolwiek sposób funkcjonowanie Platformy. Operator Platformy podejmie w takim wypadku wszelkie możliwe i uzasadnione działania mające na celu zapewnienie ograniczenia negatywnych skutków takich zdarzeń w jak największym stopniu.
  1. Poza przerwami spowodowanymi błędami i awariami technicznymi mogą wystąpić także inne przerwy techniczne, w czasie których Operator Platformy podejmuje działania mające na celu rozwój Platformy oraz jej zabezpieczenie przed błędami i awariami technicznymi.
  1. Operator Platformy planuje przerwy techniczne w taki sposób, aby były one jak najmniej uciążliwe dla Użytkowników, w szczególności aby planowane były na pory o zmniejszonym natężeniu ruchu (np. godziny nocne) i jedynie na czas niezbędny do dokonania koniecznych działań przez Operatora Platformy. Operator Platformy może poinformować Użytkowników o planowanych przerwach technicznych z odpowiednim wyprzedzeniem, podając także długość trwania planowanej przerwy.
  1. Operator Platformy nie ponosi wobec Użytkownika odpowiedzialności za szkody i niewypełnienie zobowiązań wynikających z wszelkich błędów i awarii technicznych oraz przerw technicznych. Niniejszy punkt Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza jednak uprawnień Użytkownika będącego konsumentem (albo osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub zawodową, do której stosuje się przepisy dotyczące konsumenta) przewidzianych bezwzględnie wiążącymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie odpowiedzialności Użytkownika za nienależyte spełnienie świadczenia.
  1. Operator Platformy oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Operator Platformy nigdy nie zwraca się do Użytkownika z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
  1. Zasady korzystania z Platformy
  1. Zawierając umowę z Operator Platformy w trybie pkt 4 niniejszego regulaminu, Użytkownik zobowiązuje się w szczególności do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych Operatora Platformy oraz innych osób fizycznych lub prawnych, a także jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, w szczególności, ale nie wyłącznie, Twórców.
  1. Wszelkie dane i treści dostarczone przez Użytkowników na adres Platformy, do pracowników Operatora Platformy lub przy pomocy Platformy nie podlegają zwrotowi i mogą być wykorzystane przez Operatora Platformy na zasadach określonych w Regulaminie. Użytkownik, umieszczając na Koncie dane lub inne treści, wyraża zgodę na wgląd w te informacje przez Operatora Platformy, jak również upoważnia Operatora Platformy do ich wykorzystania zgodnie z postanowieniami Regulaminu. 
  1. Operator Platformy ma prawo wglądu, edycji i usuwania korespondencji prowadzonej pomiędzy Użytkownikami za pośrednictwem Platformy. 
  1. Kolejność prezentowania Produktów (plasowanie) na Platformie może zależeć od wielu czynników m.in. od wyboru Użytkownika, popularności Produktu, warunków współpracy określonych pomiędzy Operatorem Platformy a Twórcą. 
  1. Korzystającymi z Platformy są Użytkownicy.
  1. Przedmiotem obrotu na Platformie mogą być Produkty, którymi obrót dopuszczają przepisy prawa polskiego oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.
  1. Sprzedaż ma charakter otwarty dla Użytkowników. Wystawiane Produkty są dostępne dla Użytkowników bez ograniczeń. Określone przez Operatora Platformy lub Twórcę ceny są informacjami jawnymi, podawanymi do wiadomości publicznej na witrynie internetowej Platformy przy Produkcie, którego dotyczą.
  1. Korzystanie z Platformy oznacza akceptację niniejszego Regulaminu
  1. Po wypełnieniu i potwierdzeniu prawdziwości danych w formularzu rejestracyjnym przez Osobę, zakładane jest Konto, co jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Osobą a Operatorem Platformy, której przedmiotem są usługi świadczone przez Operatora Platformy w ramach Platformy, na warunkach określonych w Regulaminie.
  1. Zawarcie umowy z Operatorem Platformy przez Użytkownika jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie środkami komunikacji informacji systemowych oraz wiadomości od Operatora Platformy.
  1. Niedopuszczalne są działania mogące utrudniać lub destabilizować działanie Platformy. W przypadku stwierdzenia przez Operatora Platformy, że Użytkownik dopuszcza się takich działań, Operator Platformy niezwłocznie zawiesi lub usunie Konto takiego Użytkownika. W takiej sytuacji Operator Platformy podejmie również wszelkie działania prawne mające na celu naprawienie poniesionej przez niego szkody. Działanie Użytkownika polegające na próbie destabilizacji Platformy mogą być również uznane za przestępstwo w rozumieniu przepisów kodeksu karnego.
  1. W terminie 14 dni od zawarcia umowy, o której mowa w pkt  ​​§ 3.8., Użytkownik może od niej odstąpić bez podania przyczyn. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Użytkownik może skorzystać, określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do Regulaminu. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi, jeżeli wykonał on jakąkolwiek czynność w ramach Platformy, w szczególności dokonał zakupu. 
  1. Rejestracja na Platformie
  1. Procedura rejestracji oraz utworzenie Konta następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą rejestracji, na czas nieokreślony.
  1. Rejestracja Użytkownika dokonywana jest po podaniu ważnego adresu e-mail oraz hasła do Konta i opcjonalnie, po założeniu Konta innych danych, tj. imienia, nazwiska, nazwy użytkownika, adresu rozliczeniowego, adresu do wysyłki. 
  1. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Użytkownik ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
  1. W przypadku rejestracji Użytkownika występującego jako osoba fizyczna korzystająca z Platformy w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, Użytkownik po dokonaniu rejestracji musi uzupełnić, w swoim Koncie, nazwę (firmy, spółki), imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów z Operatorem Platformy, adres siedziby (firmy, spółki), numer telefonu kontaktowego oraz numer NIP.
  1. Użytkownik ma obowiązek aktualizować dane określone w § 4.2. i 4.3. niezwłocznie po każdej zmianie tych danych. Zabrania się jednak usuwania przez Użytkownika danych, o których mowa w § 4.2 oraz 4.3. w trakcie korzystania z usług Platformy. Operator Platformy może uzależnić świadczenie usług i korzystanie z Platformy przez osobę zarejestrowaną od potwierdzenia jej danych osobowych określonych w § 4.2 i 4.3, w szczególności przez przedstawienie stosownego dokumentu tożsamości lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.  
  1. Użytkownik w momencie rejestracji wyraża zgodę na umieszczenie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Operatora Platformy oraz na przetwarzanie ich w przyszłości, przez następców prawnych Operatora Platformy, na warunkach określonych w Polityce prywatności, stanowiącej Załącznik 1 do niniejszego Regulaminu. Wszelkie dane osobowe umieszczone przez Użytkownika będą przetwarzane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego w zakresie ochrony danych osobowych.
  1. Zabrania się korzystania z kont innych Użytkowników oraz odstępowania swojego konta innym osobom.
  1. Niedopuszczalne jest posiadanie przez Użytkownika dodatkowych kont, które w jakikolwiek sposób byłyby wykorzystywane do łamania postanowień niniejszego Regulaminu.
  1. Usługa Prowadzenie Konta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Użytkownikowi dedykowanego panelu w ramach strony internetowej Platformy, umożliwiającego Użytkownikowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych.
  1. Użytkownik, który dokonał Rejestracji może zgłosić Operatorowi Platformy żądanie usunięcia Konta, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta przez Operatora Platformy, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
  1. Operator Platformy jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Użytkownika na szkodę Operatora Platformy lub innych Użytkowników, naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Użytkownika zabezpieczeń Strony Internetowej Platformy lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta i usług nieodpłatnych. Operator Platformy zawiadamia Użytkownika o zablokowaniu dostępu do Konta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym.
  1. Newsletter
  1. Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Użytkownik, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Operatora Platformy na stronie internetowej Platformy. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Użytkownik otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym link aktywacyjny, w celu potwierdzenia zapisania się na subskrypcję Newsletter. Z chwilą aktywacji linku przez Użytkownika zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
  1. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Operatora Platformy, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Operatora Platformy. Newsletter przesyłany jest przez Operatora Platformy do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.
  1. Każdy Newsletter kierowany do danych Użytkowników zawiera w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter.
  1. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter.
  1. Zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedającym
  1. Kupujący składa zamówienie na dany Produkt na stronie internetowej wybranego Twórcy na Platformie. W wyjątkowych przypadkach takich jak m.in. niesprawne działanie Platformy i brak możliwości dokonania zamówienia za jego pośrednictwem, złożenie zamówienia może zostać przyjęte przez Operatora Platformy za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail Operatora Platformy.
  1. Użytkownik zobowiązuje się nie składać ze swojego konta zamówień w sposób lekkomyślny, omyłkowo lub też bez zapoznania się z konsekwencjami składania oferty zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami polskiego prawa.
  1. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest prawnie wiążące i nie może być przez niego wycofane.
  1. Umowa zostaje zawarta w momencie powiadomienia Kupującego automatyczną wiadomością e-mail o sposobie finalizacji umowy. Dodatkowo informacje o sposobie finalizacji umowy Kupujący może uzyskać po zalogowaniu na swoje Konto na Platformie w zakładce Zamówienia.
  1. Kupujący wyraża zgodę na przekazanie Twórcy danych osobowych, obejmujących imię, nazwisko, adres dostawy Produktu, dane dotyczące wybranego Produktu, numeru telefonicznego oraz adres e-mail Kupującego. 
  1. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych przez Kupującego Sprzedający może odstąpić od umowy sprzedaży.
  1. Prezentacja Produktu Twórcy na Platformie może być nieaktywna w następujących przypadkach:
  1. Sprzedaż Produktu jest tymczasowo niemożliwa;
  1. Produkt zostanie sprzedany za pośrednictwem Platformy,
  1. Twórca lub Operator Platformy usunie prezentację Produktu, przed złożeniem oferty kupna przez Kupującego;

 

  1. Prezentacja zostanie usunięta przez Operatora Platformy; 

W przypadkach wskazanych powyżej nie jest możliwe zakupienie danego Produktu za pośrednictwem Platformy.

  1. Kupujący ma możliwość wystawienia opinii na temat Produktu lub Zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 4.
  1. Podatki, ceny
  1. Ceny Produktów są cenami brutto t.j. zawierają podatek od Produktów i usług VAT.
  1. Jeżeli Kupującym jest Osoba przebywająca poza granicami Unii Europejskiej a zamówienie ma zostać wysłane poza terytorium Unii Europejskiej (eksport), cena Produktu może, pod warunkami określonymi w przepisach prawa, zostać obniżona o podatek VAT (eksport towaru). 
  1. Jeżeli Kupującym jest podmiot posiadający aktywny numer VAT UE, a zamówienie ma zostać wysłane poza terytorium Polski, cena Produktu może zostać, pod warunkami określonymi w przepisach prawa, obniżona o podatek VAT (przemieszczenie wewnątrzwspólnotowe). W takiej sytuacji Kupujący otrzyma fakturę obejmującą informację o “odwróconym VAT”. 
  1. Opłaty
  1. Usługi świadczone przez Operatora Platformy na rzecz Użytkowników są bezpłatne. 
  1. Usługi świadczone przez Operatora Platformy na rzecz Twórców określone zostały w odrębnej umowie. 
  1. Proces realizacji zamówienia
  1. Kupujący może wybrać Produkty w usłudze “Standard”, które: 
  1. będą zawierać logo “eOFF” umieszczone w formie, wielkości i miejscu ustalonym pomiędzy Operatorem Platformy a Producentem;
  2. będą zawierały metki eOFF, które mogą być wszyte bezpośrednio w Produktach; 
  3. nie mogą zawierać metki żakardowej Twórcy, lecz mogą zawierać metkę żakardową z logo “eOFF”; 
  4. będą mogły zawierać metki drukowane Twórcy dołączone do Produktu wraz z logo “eOFF”;
  5. zapakowane będą w opakowania “white label” z logo “eOFF”;
  6. nie będą ujęte w ekskluzywnych zestawach Premium; 
  7. zostaną zrealizowane do 7 dni roboczych; 
  1. Kupujący może wybrać Produkty w usłudze “Exclusive Premium”, które:
  1. nie będą zawierały logo “eOFF”;
  2. będą zawierały metki eOFF zaszyte bezpośrednio w Produktach; 
  3. będą zawierały metki żakardowe Twórcy na froncie Produktu bez logo “eOFF”; 
  4. będą zawierały metki drukowane Twórcy dołączone do Produktu bez logo “eOFF”;
  5. posiadają ekskluzywne karty produktowe bez logo ‘eOFF”; 
  6. zapakowane będą w opakowania “ekskluzywne” i będą zawierały branding Twórcy bez logo “eOFF”;
  7. Produkty Twórcy będą ujęte w ekskluzywnych zestawach Premium; 
  8. zostaną zrealizowane do 5 dni roboczych; 
  1. Płatność
  1. Ceny na Stronie Internetowej Platformy zamieszczone przy danym Produkcie stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Kupujący będzie zobowiązany ponieść w związku z umową sprzedaży, o których Kupujący będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
  1. Kupujący może wybrać następującą formę płatności za zamówione Produkty: karta płatnicza, przelew bankowy lub BLIK poprzez zewnętrzny system płatności Autopay.pl, obsługiwany przez firmę Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Kupującemu przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy po otrzymaniu z systemu Autopay.pl informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności).
  1. Kupujący jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Platformie o terminie, w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej umowy sprzedaży.
  1. W wypadku niewywiązania się przez Kupującego z płatności w terminie, o którym mowa w pkt 9.1.3. Regulaminu, Sprzedawca wyznacza Kupującemu dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Kupującemu na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  1. Doręczenie
  1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Produkt zgodny z umową sprzedaży.
  1. Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej Portalu informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do dostawy i realizacji zamówienia.
  1. Termin dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie internetowej Portalu liczony jest w dniach roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Kupującego opcji płatności „za pobraniem”.
  1. Termin dostawy Produktów zamówionych po godzinie 14:00 liczony jest od dnia następnego po dniu złożenia Zamówienia. 
  1. W zależności od wyboru typu usługi (usługa “Standardowa” lub “Exclusive Premium”) termin dostawy liczony jest zgodnie z pkt 9.1.7 lub 9.2.8 Regulaminu. 
  1. Zamówione Produkty są dostarczane do Kupującego za pośrednictwem dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
  1. W dniu wysłania Produktu do Kupującego przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Kupującego lub SMS (np. w przypadku doręczenia za pośrednictwem automatu paczkowego) informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
  1. Kupujący obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Kupujący ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu.
  1. Sprzedawca na adres poczty elektronicznej Kupującego podany w formularzu rejestracyjnym, przesyła fakturę VAT obejmującą dostarczane Produkty, w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Kupujący powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Sprzedawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, które można pobrać bezpłatnie pod adresem http://www.adobe.com
  1. Wybierając jako sposób doręczenia kuriera InPost lub Paczkomat InPost, Kupujący, w zależności od dokonanego wyboru, Kupujący może odebrać paczkę osobiście w Paczkomacie we wskazanym przez InPost terminie. 
  1. W przypadku nieobecności Kupującego pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres dostawy, pracownik dostawcy może pozostawić awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Kupujący będzie obecny. 
  1. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Produktu do Sprzedającego przez dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Kupującym termin i koszt dostawy.
  1. Wszelkie informacje dotyczące procedury reklamacji zakupionych produktów zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2
  1. Rękojmia dla przedsiębiorców
  1. Sprzedający wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorców.
  1. Sprzedający zapewnia dostawę Produktu pozbawionego wad. Sprzedający jest odpowiedzialny względem przedsiębiorcy, jeżeli Produkt ma wadę.
  1. Jeżeli Produkt ma wadę, Kupujący, który jest przedsiębiorcą może:
  1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla przedsiębiorcy wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wad. Przedsiębiorca może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia.
  1. żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy.
  1. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Przedsiębiorcy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedający.
  1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Kupującego będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedający.
  1. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Produktu Przedsiębiorcy. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Przedsiębiorca może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Produktu. Jeżeli Przedsiębiorca żądał wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Produktu, lub usunięcia wady.
  1. Prywatność 
  1. Polityka ochrony prywatności Platformy zawarta jest w Załączniku 1 do niniejszego Regulaminu i stanowi jego część. 
  1. Użytkownik wyrażając zgodę na warunki niniejszego Regulaminu, wyraża równocześnie zgodę na sposób, w jaki Operator Platformy traktuje dane przekazane w ramach tej polityki . 
  1. Operator Platformy nie użyje danych w żadnym innym celu. Ujawnienie danych może nastąpić z przyczyn nakazanych przez prawo.
  1. Poufność
  1. Osobiste dane, adresy oraz dane dotyczące płatności Kupujących zostają przekazywane Sprzedającemu lub osobom trzecim tylko w celu związanym z realizacją umowy sprzedaży i w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w Polityce ochrony prywatności.
  1. Operator Platformy może zbierać dane dotyczące popularności i zastosowania poszczególnych Usług oferowanych przez Platformę. Dane te będą udostępniane tylko anonimowo i grupowo.
  1. Obowiązki sprzedającego
  1. Twórca udostępniając Produkt na Platformie, posiada możliwości techniczne oraz logistyczne do przygotowania Produktu oraz umożliwienia zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym. 
  1. Sprzedający po otrzymaniu od Klienta zamówienia, tworzy i personalizuje zakupiony Produkt na zamówienie Kupującego.
  1. Sprzedający ma możliwość wysłania Produktów do Kupującego w terminie określonym w opisie Produktu lub w potwierdzeniu zamówienia. W przypadku gdy Sprzedający otrzymał powiadomienie o wysyłce kilku Produktów do jednego, tego samego Kupującego, Produkty może zostać wysyłamy jedną przesyłką, a czas realizacji zamówienia określony będzie dostępnością i możliwość wytworzenia każdego z Produktów z najdalej idącym czasem dostępności.
  1. Sprzedający oraz Twórca mają obowiązek dołożyć wszelkich starań aby doprowadzić do sfinalizowania transakcji sprzedaży.
  1. Opis Produktów
  1. Produkty, które mają być objęte usługami Platformy, muszą być dokładnie opisane. Twórca jest zobowiązany do dochowania wszelkiej staranności przy dodawaniu Produktów do Platformy, opatrując każdy wystawiony Produkt minimum 1 zdjęciem przedstawiającym zdjęcie lub wizualizację Produktu, jak również w wystarczający i zgodny z prawdą opis oddający cechy Produktu. 
  1. Odpowiedzialnym za wszelkie błędy lub nieścisłości opisu jest Twórca. Informacje dotyczące Produktu, które są umieszczane w opisie, muszą być kompletne, dokładne i nie mogą wprowadzać w błąd Użytkowników.
  1. Twórca jest odpowiedzialny za to, aby ani sprzedaż Produktów, ani dodane przez niego opisy i zdjęcia Produktów, ani też inne czynności bądź informacje, związane ze sprzedażą nie naruszały obowiązującego prawa.
  1. Opis sprzedaży ani tytuł nie może zawierać możliwości sprzedaży Produktu poza Platformą (w żadnej formie).
  1. Operator Platformy ma prawo do zmiany/edycji opisów i zdjęć ofert wystawionych przez Twórców, w tym do umieszczania napisu "Elementoff" w formie znaku wodnego na zdjęciach.
  1. Operator Platformy podczas wystawiania Produktu przez Twórcę ustala cenę referencyjną, stanowiącą pierwotną cenę Produktu na Platformie. W przypadku późniejszej obniżki ceny Produktu na Platformie, Operator Platformy będzie prezentował informację o najniższej cenie Produktu z ostatnich 30 dni.
  1. Strona Profilu Sprzedającego
  1. Treść strony Profilu Sprzedającego nie może być sprzeczna z zasadami regulaminu Platformy. Niedozwolone jest umieszczanie listy Produktów oraz informacji służących jako reklama lub sposób promocji tych Produktów, informacji na temat organizowania promocji lub konkursu, których warunki nie są zgodne z zasadami Platformy, odnośników/linków do serwisów w których przedmioty oferowane przez wielu Sprzedających objęte są wspólnym mechanizmem wyszukiwania.
  1. Operator Platformy zastrzega sobie prawo do modyfikacji i/lub usunięcia strony Profilu Sprzedającego, której treść jest sprzeczna z Regulaminem lub ma negatywny wpływ na wizerunek Platformy.
  1. Produkty zakazane
  1. W ramach sprzedaży na Platformie Twórca nie może oferować sprzedaży Produktów, których obrót narusza prawo, uprawnienia osób trzecich, uznane za naruszających dobre obyczaje i/lub obowiązującą politykę Operatora Platformy.
  1. W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w pkt 16.1., Operator Platformy ma prawo bezpowrotnie usunąć Produkt oferowany przez Twórcę.
  1. Odpowiedzialność Operatora Platformy
  1. Operator Platformy nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie przez Użytkowników praw autorskich oraz innych praw Użytkowników lub osób trzecich.
  1. Operator Platformy nie ponosi odpowiedzialności za działania Użytkowników ani za wykorzystanie przez nich danych Użytkowników niezgodnie z celem działania Platformy.
  1. Operator Platformy w miarę możliwości stara się weryfikować dane dotyczące Produktów i podejmować niezbędne działania w celu wyeliminowania nielegalnych lub niezgodnych z regulaminem działań.
  1. Informacje znajdujące się na Platformie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  1. Operator Platformy oraz Twórca ponosi solidarną odpowiedzialność za oferowane przez Twórcę Produkty. 
  1. Operator Platformy nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Platformy wywołane siłą wyższą, awarią sprzętu lub niedozwoloną ingerencją Użytkowników oraz szkody jakie mogły powstać w wyniku tych zdarzeń, nawet jeśli spowodowałyby one utratę danych
  1. Operator Platformy nie ponosi odpowiedzialności za zachowania oraz działania Użytkowników oraz treści przekazywane i/lub publikowane przez Użytkowników. Treści zamieszczane przez Użytkowników nie są poglądami i opiniami Operatora Platformy. Operator Platformy zastrzega sobie prawo do: przeglądania, redagowania, skracania bądź usunięcia treści publikowanych przez Użytkowników, w tym w szczególności zabronionych przez prawo, wulgarnych, obraźliwych lub w inny sposób naruszających zasady współżycia społecznego.
  1. Operator Platformy zastrzega sobie prawo do usunięcia każdego Produktu, w tym w szczególności mającego negatywny wpływ na wizerunek Platformy.
  1. Operator Platformy nie ponosi odpowiedzialności za bezprawne wykorzystywanie cudzej własności intelektualnej, w tym, w szczególności, praw ochronnych do znaków towarowych przez Twórców lub Użytkowników Platformy.
  1. Prawa własności intelektualnej Operatora Platformy
  1. Użytkownik uznaje, że całość praw autorskich i wszystkie znaki towarowe związane z Platformą (z wyłączeniem Produktów) oraz konta Użytkowników należą do Operatora Platformy. Zabronione jest korzystanie z tych praw własności intelektualnej bądź z usług Platformy do celów innych niż te ściśle określone niniejszym Regulaminem.
  1. Platforma lub poszczególne jej elementy, teksty (w tym regulamin), rozwiązania nawigacyjne, wybór i układ prezentowanych na Platformie treści, elementy graficzne, kompilacje materiałów oraz opracowania podlegają ochronie przez polskie i międzynarodowe prawo, w szczególności przez ustawę z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. nr 24, poz. 83 z późniejszymi zmianami). 
  1. Ochrona prawa własności Platformy dotyczy również wszelkich materiałów, które dostarcza Użytkownikom drogą elektroniczną, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej. Modyfikowanie, kopiowanie, dystrybucja, przekazywanie, wyświetlanie, przesyłanie, przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych prac z materiałów bez zgody Operatora Platformy jest zabronione i będzie skutkowało podjęciem kroków prawnych przez Operatora Platformy.
  1. Pobieranie, wykorzystywanie oraz przetwarzanie treści Platformy, w tym za pomocą robotów internetowych lub innych automatycznych systemów pobierania danych z Platformy bez zgody Operatora Platformy jest równoważne z naruszeniem pkt. 18.2 oraz pkt 3.10 niniejszego regulaminu.
  1. Użycie przez Użytkownika firmy lub znaków towarowych Operatora Platformy, w szczególności oznaczenia "Elementoff" w jakichkolwiek dokumentach lub do jakichkolwiek celów, z wyłączeniem przypadków, o których mowa w Regulaminie może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu przez Operatora Platformy zgody w formie udokumentowanej i uprzednim zaaprobowaniu wzorów takich dokumentów lub materiałów przez Operatora Platformy.
  1. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkodę wyrządzoną Operatorowi Platformy, w następstwie użycia nazwy firmy lub znaków towarowych Operatora Platformy, bez jego zgody lub niezgodnie z Regulaminem.
  1. Zawieszenie konta oraz usunięcie użytkownika
  1. Operator Platformy zastrzega sobie prawo do zawieszenia i/lub usunięcia konta Użytkownika, który łamie którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności dopuszcza się spammingu, przesyłania niezamówionej informacji handlowej, promocyjnej, reklamowej (w tym reklamy konkurencyjnych serwisów do Platformy), czy używa słów powszechnie uznawanych za obelżywe.
  1. Operator Platformy zastrzega sobie prawo do zawieszenia i/lub usunięcia Konta Użytkownika, który nie uregulował należności wynikającej z zawartej uprzednio umowy sprzedaży.
  1. Operator Platformy zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia Konta bądź dostępu do wybranych usług świadczonych przez Platformę w przypadku stwierdzenia, że bezpieczeństwo Konta jest zagrożone.
  1. Użytkownik, którego konto zostało zawieszone lub usunięte, nie może ponownie zarejestrować się bez uprzedniej zgody Operatora Platformy.
  1. Operator Platformy zastrzega sobie prawo do zawieszenia i/lub usunięcia Konta Użytkownika oraz uniemożliwienia dostępu Użytkownikowi do Platformy, którego działania zostaną uznane za szkodliwe dla Platformy i/lub dla innych Użytkowników.
  1. Zmiany regulaminu
  1. Operator Platformy zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu i uruchomienia nowej wersji usług Platformy w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny. Użytkownik ma prawo do wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług Platformy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie Regulaminu. W przypadku braku wypowiedzenia przyjmuje się, że Użytkownik akceptuje nowy wersję Regulaminu Platformy.
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na stronie Platformy. Umowy zawarte pomiędzy Użytkownikami, a Operatorem Platformy przed dniem wejścia w życie Regulaminu podlegają jego postanowieniom z chwilą akceptacji przez Użytkownika.
  1. Wszelkie prawa wynikające z niniejszego Regulaminu będą przysługiwały również następcom prawnym Operatora Platformy.
  1. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony regulamin wiąże Użytkownika, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego.
  1. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Użytkowników będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
  1. Rozwiązanie umowy
  1. Świadczenie usług w ramach Platformy ma charakter bezterminowy. Operator Platformy może rozwiązać umowę z Użytkownikiem bez podania przyczyny. 
  1. Umowa może zostać rozwiązana na podstawie decyzji Platformy w przypadku łamania przez Użytkownika postanowień Regulaminu, działania na szkodę Platformy i/lub Operatora Platformy lub jego Użytkowników, innych działań rażąco sprzecznych z aktualną polityką Operatora Platformy.
  1. Ponowne zawarcie umowy następuje na zasadach określonych w pkt 4. Regulaminu.
  1. Kontakt i postępowanie reklamacyjne
  1. Użytkownik może kontaktować się z Operatorem Platformy w sprawie usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu w formie:
  1. pisemnej na adres: Elementoff Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, adres: ul. Grabiszyńska 309/41, 53-601 Wrocław,
  1. elektronicznej na adres elementoff@elementoff.com dostępnego na stronie Platformy.
  1. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pomocą wysłania wiadomości na adres elementoff@elementoff.com lub w formie pisemnej. Reklamacja powinna zawierać co najmniej nazwę, pod jaką Użytkownik występuje na Platformie oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.
  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Operator Platformy zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  1. Operator Platformy rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, z zastrzeżeniem, że Operator Platformy może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 90 dni od ujawnienia się przyczyn reklamacji.
  1. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail przypisany do konta danego Użytkownika.
  1. Ważność i spory
  1. Jeżeli jedno z postanowień niniejszego Regulaminu uznane zostanie za nieważne lub niemożliwe do zrealizowania na mocy prawomocnego wyroku, pozostałe postanowienia będą ważne i pozostaną w mocy.
  1. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Operatora Platformy na podstawie niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez polskie sądy powszechne. Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".
  1. Użytkownik może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Użytkownik może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  1. Właściwym do rozstrzygania sporów, za wyjątkiem sporów konsumenckich, będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Operatora Platformy. 
  1. Załączniki

Regulamin niniejszy zawiera następujące załączniki, które stanowią jego integralną część:

Załącznik nr 1. Polityka ochrony prywatności.

Załącznik nr 2. Zwroty i reklamacje produktów.

Załącznik nr 3. Formularz odstąpienia od umowy Platformy

Załącznik nr 4. Opinie Kupujących

Załącznik nr 1: Polityka ochrony prywatności

1. Postanowienia ogólne:

Elementoff Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością pełni rolę administratora w myśl rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. (dalej nazywane "RODO") w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników, będących osobami fizycznymi.

2. Przetwarzanie danych oraz jego zakres:

Przez przetwarzanie danych rozumie się czynności i operacje wykonywane na danych Użytkowników, w tym przechowywanie, czy analizowanie na potrzeby usług Platformy.

2.1. Rejestracja Konta – utworzenie Konta może wymagać podania przez Użytkownika następujących danych: adres e-mail, imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres rozliczeniowy, numer telefonu, login, hasło. 

2.2. Zawieranie transakcji – Operator Platformy, w ramach usług świadczonych przez Platformę, może przetwarzać dane osobowe Użytkowników w celu umożliwienia Kupującemu i Sprzedającemu zawarcia umowy Sprzedaży, przesyłanie wiadomości i komunikowanie się z innymi Użytkownikami. Informacje zawarte w opisach Produktów oraz treść wzajemnych wiadomości pomiędzy stronami Sprzedaży nie pochodzą od Operatora Platformy i Operator Platformy nie ponosi za nie odpowiedzialności.

2.3. Obsługa klienta – Operator Platformy może przetwarzać dane osobowe Użytkowników kontaktujących się z działem obsługi klienta Platformy. Dane mogą być niezbędne do prowadzenia komunikacji i mogą być uzupełnione o dane osobowe z Konta Użytkownika.

2.4. Formularz kontaktu – Platforma umożliwia wzajemny kontakt Użytkowników, w szczególności Użytkowników oraz Sprzedających i w jego ramach może gromadzić dane osobowe Użytkowników. Formularz udostępniany jest w celu umożliwienia komunikacji dotyczącej Sprzedaży na Platformie, zapytań o ofertę i działań zmierzających do zawarcia transakcji na Platformie. Operator Platformy może analizować i blokować wiadomości niezgodne z przeznaczeniem formularza, w szczególności jeśli mają charakter spamu lub zawierają niedozwolone treści.

2.5. Przetwarzanie danych przez stronę WWW – gdy jest to konieczne do świadczenia usług Użytkownikowi lub stanowi uzasadniony interes Operatora Platformy lub podmiotów trzecich, Operator Platformy jest uprawniony do przetwarzania takich danych jak: adres IP Użytkownika, lokalizacja, czas dostępu do Platformy, adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (referer link), parametry oprogramowania i sprzętu Użytkownika, numer identyfikacyjny urządzenia mobilnego oraz inne dane dotyczące urządzeń i systemów. Przetwarzanie powyższych informacji następuje podczas korzystania ze strony Platformy, aplikacji Platformy oraz usług podmiotów zewnętrznych.

3. Cel przetwarzania danych:

Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są przez Operatora Platformy w celu umożliwienia korzystania Użytkownikom z Platformy, w tym w szczególności wykonywania wymienionych czynności:

4. Udostępnianie danych

4.1. Operator Platformy, po uzyskaniu uprzedniej zgody Użytkownika, może udostępniać dane osobowe Użytkowników innym serwisom internetowym prowadzonym przez Operatora Platformy.

4.2. W przypadku restrukturyzacji, sprzedaży/przeniesienia majątku częściowo lub w całości na nowego właściciela dane osobowe Użytkowników mogą zostać przeniesione na nowego właściciela w celu zapewnienia kontynuacji świadczenia usług Platformy.

4.3. Operator Platformy nie przekazuje danych osobowych podmiotom trzecim, za wyjątkiem:

4.4. Operator Platformy może udostępniać podmiotom trzecim dane w formie zanonimizowanej, które nie identyfikują konkretnych Użytkowników, a służą poprawie wyświetlanej treści na Platformie, dopasowaniu reklam oraz dotarciu do Użytkowników poza Platformą.

4.5 Sprzedający, po uzyskaniu od Operatora Platformy danych Kupującego, jest zobowiązany spełnić wobec Kupującego wszelkie obowiązki wynikające z tego rozporządzenia i innych przepisów prawa, w tym zapewnić im realizację przysługujących im uprawnień Rozporządzenia.

5. Uprawnienia Użytkowników

5.1. Każdy Użytkownik ma prawo do :

5.2. W przypadku skorzystania z prawa do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, żądania przeniesienia danych lub niepodlegania pod decyzję opierającą się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych - bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie miesiąca od otrzymania żądania, zostanie udzielona informacja o działaniach podjętych w związku z żądaniem Użytkownika. Realizacja żądania przeniesienia danych jest wolna od opłat jednak zgodnie z postanowieniami RODO Operator Platformy może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości za dostarczenie osobie, której dane dotyczą lub odmówić realizacji uprawnienia w przypadku:

5.3. Wysokość naliczonej opłaty, o której mowa powyżej będzie ustalana indywidualnie, będzie rozsądna oraz jej wysokość będzie uwzględniać administracyjne koszty udzielenia informacji, prowadzenia komunikacji lub podjęcia żądanych działań jakie musiał ponieść Operator Platformy.

5.4. Podanie danych przez Użytkownika jest wymogiem umownym. W przypadku nie podania wymaganych danych osobowych przez Użytkownika, wybrane funkcjonalności Platformy mogą być niedostępne dla Użytkownika (np: możliwość rejestracji, składania zamówień, kontaktu z innymi Użytkownikami).

5.5. Użytkownik może skontaktować się z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych przez Operatora Platformy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: elementoff@elementoff.com 

6. Bezpieczeństwo danych:

Operator Platformy danych, dba o bezpieczeństwo udostępnionych danych. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Komunikacja odbywająca się pomiędzy Platformą i Użytkownikami jest zabezpieczona protokołem szyfrującym SSL na stronach zawierających dane osobowe.

7. Inne

Operator Platformy zobowiązuje się przechowywać powierzone dane osobowe Użytkowników do czasu odwołania przez nich zgody lub zgłoszenia sprzeciwu. Po odwołaniu zgody, przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Operator Platformy danych i jakie mogą być podnoszone wobec Operatora Platformy danych.

\

Załącznik nr 2:  Zwroty i reklamacje Produktu

  1. Zwroty 
  1. Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania Produktu, za wyjątkiem sytuacji określonych w pkt 1.2.  
  1. Zwrotowi nie podlega Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 
  1. W celu wykonania prawa odstąpienia Kupujący musi skontaktować się ze Sprzedającym wysyłając wiadomość e-mail informując o fakcie odstąpienia. Następnie po otrzymaniu odpowiedzi od Sprzedającego, Kupujący na własny koszt wysyła (zabezpieczony przed uszkodzeniem) zwracany produkt na adres wskazany przez Sprzedającego.
  1. Prawo odstąpienia Kupujący wykonuje poprzez zwrot Produktu Sprzedającemu w stanie nienaruszonym, nie posiadającym śladów użytkowania, wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. 
  1. Wypełniony formularz odstąpienia od umowy do pobrania znajduje się w panelu klienta. 
  1. Sprzedający, zobowiązuje się zwrócić Kupującemu, w przeciągu 14 dni, zapłaconą cenę Produktu i koszt przesyłki po otrzymaniu Produktu przez Sprzedającego.
  1. Zwrot należności odbywa się tym samym kanałem płatności jakim dokonano zapłaty, chyba że Kupujący wspólnie ze Sprzedającym ustalą inną formę. 
  1. W przypadku uzyskania przez Kupującego jakiegokolwiek rabatu lub bonifikaty wynikającej ze złożenia zamówienia na zwracany Produkt, Sprzedający cofnie rabat lub bonifikatę lub potrąci jego równowartość z sumy do wypłaty Kupującemu przysługującej z tytułu zwrotu Produktu.
  1. Reklamacje 
  1. Jeżeli po otrzymaniu Produktu Kupujący stwierdzi w nim wady powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym (wysyłając wiadomość e-mail zawierającą imię i nazwisko Kupującego, nr Produktu, nazwę Produktu i dokładny opis wady). 
  1. Następnie po otrzymaniu odpowiedzi od Sprzedającego zawierającej adres, na którego adres ma zostać dokonana wysyłka reklamowanego Produktu, Kupujący musi przesłać reklamowany Produkt (zabezpieczony przed uszkodzeniem) wraz z dokładnym opisem wady. 
  1. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od ich wpłynięcia. 
  1. Produkt wadliwy zostanie przez Sprzedającego naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, Sprzedający zobowiązuje się zwrócić Kupującemu równowartość ceny Produktu (wraz z kosztem wysyłki i kosztem wysyłki zwrotnej do Sprzedającego) lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie Produkty do wyboru. 
  1. Zwrot należności odbywa się jako przelew na polskie konto bankowe, z którego został otrzymany przelew, chyba że Kupujący poinformuje wcześniej o innym numerze konta bankowego. 
  1. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Produktu zamówionego z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Kupującego, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, z których został wykonany Produkt, nie stanowią podstawy do reklamacji Produktu.
  1. Uszkodzenie produktu w trakcie transportu 

W przypadku uszkodzeń przesyłek w transporcie odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym e-mailem Sprzedającego.

  1. Niedostarczenie produktu przez dostawcę 

O fakcie wysłania Produktu przez Sprzedającego Kupujący informowany jest wiadomością e-mail oraz po zalogowaniu się na swoje konto w odpowiedniej zakładce. Wszystkie przesyłki realizowane przez Sprzedającego wysyłane są, w przypadku Poczty Polskiej, priorytetem i zgodnie z Regulaminem Poczty Polskiej powinny zostać doręczone do adresata w przeciągu 2 dni roboczych od daty nadania, a w przypadku wyboru firmy transportowej - według regulaminu tej firmy. Procedurę reklamacyjną na etapie transportowym określa Regulamin odpowiedniej firmy transportowej. Na życzenie Kupującego Sprzedający może podjąć próbę wykonania duplikatu zagubionego przez spedytora Produktu.

Załącznik nr 3: Formularz odstąpienia od umowy Platformy

Formularz odstąpienia od Umowy Użytkownika ze Sprzedającym: 

  1. Czy od zawarcia umowy upłynęło 14 dni? 
  1. Tak - nie możesz odstąpić od umowy, ale jesteś niezadowolony z otrzymanego produktu skontaktuj się z nami a Wspólnie postaramy się znaleźć rozwiązanie;
  1. Nie - przejdź do pkt 2;
  1. Czy zawarłeś umowę jako konsument? 
  1. Nie - nie możesz odstąpić od umowy, ale jesteś niezadowolony z otrzymanego produktu skontaktuj się z nami a Wspólnie postaramy się znaleźć rozwiązanie;
  1. Tak - jeśli chcesz odstąpić od umowy prześlij nam formularz:

Data zawarcia umowy

 

Numer sprawy

 

Imię i nazwisko

 

Adres email

 

Adres

 

Oświadczam, iż odstępuję od zawartej umowy

Podpis (jeśli wysyłasz formularz elektronicznie, nie musisz się podpisywać)

 

Data

 
  1. Formularz prześlij na adres elementoff@elementoff.com lub na adres ul. Grabiszyńska 309/41, 53-601 Wrocław. 

Załącznik nr 4: Opinie Kupujących

  1. Kupujący ma możliwość wystawienia opinii na temat Produktu lub Zamówienia jedynie w odniesieniu do Produktu, który został przez niego zakupiony. Opcja wystawienia opinii dostępna jest na Koncie Użytkownika.
  2. Kupujący powinien formułować swoje opinie w sposób odzwierciedlający faktyczną ocenę danego Produktu, wskazując na dostrzeżone zalety lub wady z perspektywy Kupującego.
  3. Operator Platformy publikuje opinie na stronach Platformy, w szczególności na stronie Profilu Sprzedającego, którego te opinie dotyczą.
« cofnij

POLITYKA PRYWATNOŚCI

1.

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem sklepu internetowego www.elementoff.com (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”).

2.

Właścicielem Sklepu i jednocześnie administratorem danych jest elementOFF Sp. z o.o. prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą elementOFF Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-236), ul. Grabiszyńska 309/41, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii, NIP: 8943223344, REGON: 52691856400000, zwany dalej ELEMENTOFF .

3.

Dane osobowe zbierane przez ELEMENTOFF za pośrednictwem Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

4.

ELEMENTOFF dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Klientów odwiedzających Sklep Internetowy.

§ 1 Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna

1.

ELEMENTOFF zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne, lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, zwanych dalej łącznie Klientami.

2.

Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku:

 

a)

rejestracji konta w Sklepie Internetowym, w celu utworzenia indywidualnego konta i zarządzania tym kontem. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

 

b)

składania zamówienia w Sklepie Internetowym, w celu wykonania umowy sprzedaży. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

 

c)

korzystania z usługi formularza kontaktowego w Sklepie Internetowym w celu wykonania umowy świadczonej drogą elektroniczną. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

 

d)

subskrypcji biuletynu informacyjnego (Newsletter), w celu wykonania umowy, której przedmiotem jest usługa świadczona drogą elektroniczną. Podstawa prawna - zgoda osoby, której dane dotyczą na wykonanie umowy o świadczenie usługi Newsletter (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

3.

W przypadku rejestracji konta w Sklepie Internetowym, Klient podaje:

 

a)

adres e-mail;

 

b)

dane adresowe:

 

a.

kod pocztowy i miejscowość;

 

b.

ulica wraz z numerem domu/mieszkania.

 

c)

imię i nazwisko;

 

d)

numer telefonu.

4.

Podczas rejestracji konta w Sklepie Internetowym Klient samodzielnie ustala indywidualne hasło dostępu do swojego konta. Klient może zmienić hasło, w późniejszym czasie, na zasadach opisanych w §5.

5.

W przypadku składania zamówienia w Sklepie Internetowym, Klient podaje następujące dane:

 

a)

adres e-mail;

 

b)

dane adresowe:

 

a.

kod pocztowy i miejscowość;

 

b.

ulica wraz z numerem domu/mieszkania.

 

c)

imię i nazwisko;

 

d)

numer telefonu;

 

e)

numer NIP.

6.

W przypadku skorzystania z usługi formularza kontaktowego, Klient podaje następujące dane:

 

a)

adres e-mail;

 

b)

imię i nazwisko;

 

c)

numer telefonu.

7.

W przypadku skorzystania z usługi Newsletter, Klient podaje jedynie swój adres e-mail.

8.

Podczas korzystania ze Strony Internetowej Sklepu mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

9.

Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w Sklepie Internetowym. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.

10.

W celu ustalania, dochodzenia i egzekucji roszczeń mogą być przetwarzane niektóre dane osobowe podane przez Klienta w ramach korzystania z funkcjonalności w Sklepie Internetowym takie jak: imię, nazwisko, dane dotyczące korzystania z usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki Klient korzysta z usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.

11.

Przekazanie danych osobowych do ELEMENTOFF jest dobrowolne, w związku z zawieranymi umowami sprzedaży, czy też świadczenia usług za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta, zaś w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta uniemożliwi złożenie i realizację zamówienia Klienta.

§ 2 Komu udostępniane lub powierzane są dane oraz jak długo są przechowywane?

1.

Dane osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta ELEMENTOFF przy prowadzeniu Sklepu Internetowego. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom ELEMENTOFF co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające), albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).

 

a)

Podmioty przetwarzające. ELEMENTOFF korzysta z dostawców, którzy przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie ELEMENTOFF. Należą do nich m.in. dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi księgowe, dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy ruchu w Sklepie Internetowym, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych;

 

b)

Administratorzy. ELEMENTOFF korzysta z dostawców, którzy nie działają wyłącznie na polecenie i sami ustalają cele i sposoby wykorzystania danych osobowych Klientów. Świadczą oni usługi płatności elektronicznych oraz bankowe.

2.

Lokalizacja. Dostawcy usług mają siedziby w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

3.

Dane osobowe Klientów przechowywane są:

 

a)

W przypadku gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez ELEMENTOFF tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić ELEMENTOFF i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

 

b)

W przypadku gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez ELEMENTOFF tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

4.

W przypadku dokonania zakupu w Sklepie Internetowym dane osobowe mogą być przekazywane firmie kurierskiej, w celu dostarczenia zamówionych towarów.

5.

W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system AutoPay.pl, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce Autopay.pl S.A. z siedzibą w Sopocie 81-718, przy ul. Powstańców Warszawy 6,, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590.

6.

Dane nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Klientom lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania Sklepu Internetowego do preferencji Klientów, a także administrowania Sklepem Internetowym.

7.

W przypadku skierowania żądania ELEMENTOFF udostępnia dane osobowe uprawnionym organom państwowym, w szczególności jednostkom organizacyjnym Prokuratury, Policji, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

§ 3 Mechanizm cookies, adres IP

1.

Sklep Internetowy używa niewielkich plików, zwanych cookies. Zapisywane są one przez ELEMENTOFF na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Sklep Internetowy, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia" oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane przez ELEMENTOFF produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających Sklep Internetowy. Dają też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin prezentowanych produktów w Sklepie Internetowym.

2.

ELEMENTOFF wykorzystuje dwa typy plików cookies:

 

a)

Cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputerów Klientów.

 

b)

Cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Klienta i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klientów.

3.

ELEMENTOFF wykorzystuje cookies własne w celu:

 

a)

uwierzytelniania Klienta w Sklepie Internetowym i zapewnienia sesji Klienta w Sklepie Internetowym (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Sklepu Internetowego ponownie wpisywać loginu i hasła;

 

b)

analiz i badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci korzystają ze Strony Internetowej Sklepu, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości.

4.

ELEMENTOFF wykorzystuje cookies zewnętrzne w celu:

 

a)

prezentowania na stronach informacyjnych Sklepu, mapy wskazującej lokalizację biura ELEMENTOFF, za pomocą serwisu internetowego maps.google.com (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA);

 

b)

zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator cookies zewnętrznego: Google LLCz siedzibą w USA);

 

c)

prezentacji Certyfikatu Rzetelny Regulamin za pośrednictwem serwisu internetowego rzetelnyregulamin.pl (administrator cookies zewnętrznego: Rzetelna Grupa sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie).

5.

Mechanizm cookies jest bezpieczny dla komputerów Klientów Sklepu Internetowego. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do komputerów Klientów wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Niemniej w swoich przeglądarkach Klienci mają możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do komputerów. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Sklepu Internetowego będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.

6.

Poniżej przedstawiamy, jak można zmienić ustawienia popularnych przeglądarek internetowych w zakresie stosowania plików cookies:

 

a)

przeglądarka Internet Explorer;

 

b)

przeglądarka Microsoft EDGE;

 

c)

przeglądarka Mozilla Firefox;

 

d)

przeglądarka Chrome i Chrome Mobile;

 

e)

przeglądarka Safari i Safari Mobile;

 

f)

przeglądarka Opera.

7.

ELEMENTOFF może gromadzić adresy IP Klientów. Adres IP to numer przydzielany komputerowi osoby odwiedzającej Sklep Internetowy przez dostawcę usług internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do Internetu. W większości przypadków jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj. zmienia się przy każdym połączeniu z Internetem. Adres IP jest wykorzystywany przez ELEMENTOFF przy diagnozowaniu problemów technicznych z serwerem, tworzeniu analiz statystycznych (np. określeniu, z jakich regionów notujemy najwięcej odwiedzin), jako informacja przydatna przy administrowaniu i udoskonalaniu Sklepu Internetowego, a także w celach bezpieczeństwa oraz ewentualnej identyfikacji obciążających serwer, niepożądanych automatycznych programów do przeglądania treści Sklepu Internetowego.

8.

Sklep Internetowy zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych. ELEMENTOFF nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące.

§ 4 Prawa osób, których dane dotyczą

1.

Prawo do cofnięcia zgody - podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.

 

a)

Klient ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił ELEMENTOFF.

 

b)

Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody.

 

c)

Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez ELEMENTOFF zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.

 

d)

Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Klienta żadnych negatywnych konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem DRUKEXPRESS może świadczyć jedynie za zgodą.

2.

Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 21 RODO.

 

a)

Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli ELEMENTOFF przetwarza jego dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług ELEMENTOFF, prowadzenie statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności Sklepu Internetowego oraz ułatwienie korzystania ze Sklepu Internetowego, a także badanie satysfakcji.

 

b)

Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać sprzeciw Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym profilowania w tych celach.

 

c)

Jeżeli sprzeciw Klienta okaże się zasadny i ELEMENTOFF nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, dane osobowe Klienta zostaną usunięte, wobec przetwarzania których, Klient wniósł sprzeciw.

3.

Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) - podstawa prawna: art. 17 RODO.

 

a)

Klient ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.

 

b)

Klient ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:

 

a.

dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;

 

b.

wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę;

 

c.

wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach marketingowych;

 

d.

dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;

 

e.

dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie Państwa członkowskiego, któremu ELEMENTOFF podlega;

 

f.

dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.

 

c)

Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, ELEMENTOFF może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega ELEMENTOFF. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z usług ELEMENTOFF, czy też dodatkowo adresu zamieszkania/adresu korespondencyjnego, numeru zamówienia, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z zawartymi umowami sprzedaży lub świadczeniem usług.

4.

Prawo do ograniczenia przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 18 RODO.

 

a)

Klient ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Zgłoszenie żądania, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. ELEMENTOFF nie będzie też wysyłał żadnych komunikatów, w tym marketingowych.

 

b)

Klient ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w następujących przypadkach:

 

a.

gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas ELEMENTOFF ogranicza ich wykorzystanie na czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni;

 

b.

gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych Klient zażąda ograniczenia ich wykorzystania;

 

c.

gdy dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub wykorzystywane ale są one potrzebne Klientowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

 

d.

gdy wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację – ochrona interesów, praw i wolności Klienta przeważa nad interesami, które realizuje Administrator, przetwarzając dane osobowe Klienta.

5.

Prawo dostępu do danych - podstawa prawna: art. 15 RODO.

 

a)

Klient ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Klient ma prawo:

 

a.

uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;

 

b.

uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Klienta albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących Klientowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;

 

c.

uzyskać kopię swoich danych osobowych.

6.

Prawo do sprostowania danych - podstawa prawna: art. 16 RODO.

 

a)

Klient ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Klient, którego dane dotyczą ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej zgodnie z §6 Polityki Prywatności.

7.

Prawo do przenoszenia danych - podstawa prawna: art. 20 RODO.

 

a)

Klient ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Klient ma również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio takiemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe Klienta w postaci pliku w formacie csv, który jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych.

8.

W sytuacji wystąpienia przez Klienta z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, ELEMENTOFF spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – ELEMENTOFF nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Klienta uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania - o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.

9.

Klient może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania jego danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień.

10.

Klient ma prawo żądać od ELEMENTOFF przekazania kopii standardowych klauzul umownych kierując zapytanie w sposób wskazany w §6 Polityki Prywatności.

11.

Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

§ 5 Zarządzanie bezpieczeństwem - hasło

1.

ELEMENTOFF zapewnia Klientom bezpieczne i szyfrowane połączenie podczas przesyłania danych osobowych oraz podczas logowania się do Konta Klienta w Serwisie. ELEMENTOFF stosuje certyfikat SSL wystawiony przez jedną z czołowych światowych firm w zakresie bezpieczeństwa i szyfrowania przesyłanych danych przez sieć Internet.

2.

W przypadku gdy Klient posiadający konto w Sklepie Internetowym utracił w jakikolwiek sposób hasło dostępu, Sklep Internetowy umożliwia wygenerowanie nowego hasła. ELEMENTOFF nie wysyła przypomnienia hasła. Hasło jest przechowywane w formie zaszyfrowanej, w sposób uniemożliwiający jego odczytanie. Celem wygenerowania nowego hasła należy podać adres e-mail w formularzu dostępnym pod linkiem „Nie pamiętasz hasła”, podanym przy formularzu logowania do konta w Sklepie Internetowym. Klient na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji lub zapisany w ostatniej zmianie profilu konta otrzyma wiadomość elektroniczną zawierającą przekierowanie do dedykowanego formularza udostępnionego na Stronie Internetowej Sklepu, gdzie Klient będzie miał możliwość ustalenia nowego hasła.

3.

ELEMENTOFF nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej z prośbą o podanie danych do logowania, a w szczególności hasła dostępowego do konta Klienta.

§ 6 Zmiany Polityki Prywatności

1.

Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym ELEMENTOFF poinformuje Klientów z wyprzedzeniem 7 dni.

2.

Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: elementoff@elementoff.com 

3.

Data ostatniej modyfikacji: 15.12.2023 r.